Dagen började INTE bra!

Usch nej. Ingen bra start vart det idag! :/

Emil vaknade redan kvart i fem och VÄGRADE somna om. Så vi slog på tvn och jag slocknade som vanligt på soffan. Nästa gång jag vaknade till liv satt Emil snällt bredvid mig och kollade på tv och lekte med några leksaker han hade hämtat från sitt rum. Dock så fick jag syn på klockan och fick panik!! Klockan var då tio över åtta och jag skulle hinna med alla morgonbestyr innan hemtentan drog igång klockan nio! Tror ni jag han? Åhneeeej, det gjorde jag minsann inte! Dock så vart jag inte så sen med att köra igång, strax efter halv tio, men ändå! Hatar när morgonen börjar dåligt :(

Nåväl.. Har suttit med den där satans tentan heeeela dagen lång! Inskickade blev den kvart i tre så jag hade faktiskt haft en till kvart på mig ifall jag ville skriva nå mer ;) Nåja.. Kan faktiskt inte påstå att jag känner mig nöjd. Tyckte inte alls det gick särskilt bra om jag ska vara helt ärlig :/ Men men.. Vi får se hur det gick när svaret kommer. Läskigt!

Nu är jag helt degig i hjärnan. Skulle egentligen behöva plugga lite annat också men det kommer jag INTE orka med idag! Så därför tar jag ledigt tills imorgon :) Nu ska jag ta och varva ner ett tag för att sedan bege mig ut i snöstormen för att hämta hem plutten :) Tacka vet jag bilen, haha :P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jo, fast ändå inte så fasligt dyrt! Man ska ju egentligen ej måla i lägenheterna Lulebos, men vi får tapetsera om senare.

En färgburk kostade typ 80 spänn, billigt och bra :)

2010-11-10 @ 15:33:26
URL: http://rockstarmadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0