Andra dagen avklarad! :)

Godkväll.

Igår (Måndags) började jag min praktik och jag trivs som fisken i vattnet! Känns superbra :) Både igår och idag har jag "jobbat" 8-16.. Lite småtrött är jag eftersom jag inte är van med såna dagar, haha :P Men det har gått bra! Imorgon är det ett kortare pass, 12-16.30.. Då är et bara möte hela dagen, men det blir nog också väldigt intressant :) Sen är jag ledig Torsdag och Fredag för att sedan jobba heeeela helgen! :/ Det känns väl inte lika kul, men å andra sidan så har jag ju inte praktik hela livet, så det är bara tuta och köra! ;) Som tur är så krockar inte mitt och Patriks schema en enda gång nu de tre första praktikveckorna, så det känns sjukt bra! :)

Patrik jobbar kväll hela veckan så det är liiiite stressigt (enligt mig) med allt som hör till på eftermiddagen, hämta plutt på dagis, ta ut hunden, middag, läggning och allt som hör där till. Men det har gått bra ;) Igårkväll så gjorde jag nästan klart en till uppgift så resten ska jag göra nu, snart! Sen är det bara att skicka in :) Sista uppgiften fixar jag Onsdag och Torsdag, sen är jag helt klar :)

Nu när jag likväl tjatar om skolan så kan jag ju fortsätta. Det är nämligen så att jag fick VG på hemtentan!! WOHOOO, helt jävla sinnessjukt om jag ska vara helt ärlig. Men GUD så underbart det kändes! Jag är då GRYMT stolt över mig själv :D

Nej ni. Nu ska jag surfa vidare ett tag innan Desperata, sen fixa klart uppgiften.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du ska vara GRYMT stolt!! Vad roooligt, så glad för din skull :). Jag ska vara hemma 18-26nov så vi måste ju träffas nån av dagarna :)

2010-11-16 @ 23:36:23
URL: http://completelyme.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är jätteduktig Lisa! Tänk att du snart gått en hel termin. :)

2010-11-17 @ 08:59:14
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0