2 dagar kvar..

Godkväll.

I Lördags skrev jag det sista inlägget så jag fortsätter väl där då ;) Det vart hockeymatch med Elina, Moa, Markus, Daniel och en till kille. Dock så kan jag väl erkänna att jag mest satt i baren ;D Trevligt var det iallafall och Luleå vann, yey! :) For vidare till Björx där vi hängde fram till ett snåret (Elina for tyvärr hem tidigare under kvällen), då for jag och Moa på Olivers. Som vanligt hade vi skitkul och kvällen slutade med MAX innan vi for hem! En lyckad kväll vart det, så tack Moa och Elina för det trevliga sällskapet! :)

I Söndags mådde jag över förväntan!! Med tanke på den stoooooooooooora alkoholkonsumtionen som intogs kvällen innan ;) Var hemma och städade lite smått (Patrik, Joni och Petri satt här lördagkväll så liiite stökigt var det ju:) och sen vid tre tiden for vi till Mjölkudden där vårat lilla hjärta befann sig! :) Vi åt middag där och sen for vi hemmåt. Kvällen spenderades i lugnets tecken i soffan med lite godsaker :)

Idag har jag hunnit med två fika träffar :) Först på förmiddagen hos Jonna eftersom hon fyllde år igår! :) Och där var även Jenny och Emelie. Supertrevligt var det med supergott fika ;) Hemma var jag igen halv ett, slängde ut Ebba så hon bara fick kissa och sen for jag och Anne till Sundom till Martina där vi fikade och pluggade lite. Sen om vi fick något vettigt gjort, det är ju en annan femma ;)

Hemma var jag till halv fyra, så direkt for jag och hämtade pluttis från dagis och då vi kom hem höll Patrik på med middagen. Korvsoppa idag, smaskens!! Nu ikväll så har jag, Jenny och Jonna ptomenerat på Ormberget med alla hundar. Vi gick lite vilse, haha, men hittade såklart tillbaka ;) Så jävla skönt att komma ut när det är kallt ute, så himla frisk luft! Och motion behöver vi båda (jag och Ebba). Imorgon är det plugg på schemat och en lunchdejt med Jenny på Waldorf. Ska försöka få plats denna gång också!! ;)

Det var allt för mig för denna gång :)

Joföresten! Idag när jag hämtade Emil från dagis fick jag höra att det idag har börjat gå LÖSS på hans avdelning!! Direkt började det tok klia i skallen på mig, haha! Förhoppningsvis slipper vi den där skiten, den sprider sig som fasen ju :/ Tur i oturen är ju ändå att Emil är nyklippt så skulle han nu få löss så märker vi nog det hundra gånger snabbare utan allt hår han vanligtvis brukar ha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0