Tisdag=Tvättdag.

Goddagens.

Idag är plutt på dagis. Även jag har spenderat en liten stund på dagis eftersom jag var på utvecklingssamtal. Gud så gammal jag känner mig när jag är på sånt, haha! ;) Nåja.. Det gick bra. Plutt är snäll och busig :D

Jag och Ebba har varit en sväng hos mamma på förmiddagen. Käkade frukost där och surrade! Nu nöter jag dator och ska strax springa till tvättstugan för nu behövs det tvättas minsann.

Jobb ikväll igen. Ikväll ska Emil få vara hos farmor och busa. Sen tar dom bussen hit på kvällen innan plutt ska sova. Han kommer säkert få superkul, det har han alltid med farmor :D Själv så är det jobb på schemat och även för Patrik. Nu är det bara idag och imorgon kvar, sen är jag ledig igen ;)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0