Ny vecka, nya tag!

Godkväll.

Gårdagen blev som alla mina Söndagar är.. Jobba på dagen och sen se film och käka godis på kvällen. Äntligen har ju Johan Falk filmerna dragit igång igen! :) (Jag vet att jag är lite efter med att se dom. Men bättre sent än aldrig)

Dagen idag började klockan sex i vanlig ordning! Lattjade på här inne på förmiddagen med bus och tjo! 10.20 så befann jag mig hos tandläkaren där dom skulle fixa min trasiga rotfyllning! :/ Nåväl.. tog en timma ungefär men sen var det klart. Skönt att ha fått det överstökat! Så nu är det 1½ år kvar tills jag ska till tandläkaren nästa gång, om det nu inte dyker upp nå problem med mina tänder. Dock så tror jag att det kommer att inträffa för jag har alltid nå problem med käften, men vi får hoppas på det bästa! :)

Medans Emil sov så passade jag på att diska och duscha! Det var verkligen välbehövt! Sen då plutt vaknat till liv gick vi allihopa ut på en promenix och sen stannade jag och Emil kvar ute och lekte ett tag :) På jobbet har det gått superbra idag! Så det kändes hur jävla skönt som helst :)

Nu alldeles nyss så var jag duktig och skickade in deklarationen! Så några kronor rikare blir jag minsann i Juni. Förhoppningsvis! :)

Imorgon blir det att promenera med Jenny och Evelina + hundarna på förmiddagen, tvätta klockan tolv och sen jobb på kvällen. En fullspäckad dag med andra ord. I love it! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0