Äntligen klart! Förhoppningsvis.

Jag och Ebba tog en biltur till Ica Maxi på förmiddagen. Pantade alla flaskor som vi hade hemma och ut kom vi lite rikare på frukt och mjölk ;) Sånt som alltid går åt som smör! Vi for sen vidare till mamma där jag lånade datorn och kopiatorn en snabbis. Så nu har jag kopierat mina betyg, skrivit ut CV och fixat med andra papper som ska skickas in till skolan. Det enda jag har kvar att göra nu är att ringa ett samtal till skolan för att dubbelkolla en sak och sen är det bara att skicka in ansökan! Jag hoppas verkligen att det går vägen, annars vet jag inte alls vad jag ska göra med mitt liv?! Så som jag har det nu kan/vill jag inte fortsätta med, så är det bara!

Sådärja. Då har jag fått lite gjort denna dag iallafall.

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad ska du gå för skola? :)

/J

2010-03-23 @ 12:53:15
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0