Upp i vikt ska han!

Godkväll.

Idag var jag tillbaka på jobbet! Sist jag jobbade var förra Söndagen och jag kan meddela er att det var väldigt skönt att vara tillbaka nu. Faktiskt. Gick bra denna dag så jag var då nöjd då dagen var avklarad klockan sex! :) For till Mjölkudden där Patrik, Emil och Ebba hade spenderat sin eftermiddag. Strax innan sju var vi hemma så jag slängde Emil i badkaret så han fick sig en snabbdusch som han verkligen var i behov av! Har inte gått att bada/duscha honom när han varit sjuk eftersom han varit som ett argt bi, så sist han tvättades var för en vecka sen. Så ja, han var verkligen i behov av det! ;)

Idag har han Emil även ätit som en häst, hur skönt som helst! :D Fortsätter han i den här takten så är han tillbaka på dagis på Tisdag. Då kommer han bli ännu gladare! ;) Så jag hoppas på det bästa! Och FET mat ska jag bjuda honom på, mycket smör i maten, för nu ska han minsann upp i vikt igen! Han gick säkert ner åtminstone TVÅ kilo under den här sjukdomsperioden! Han kändes så lätt och man kände revbenen så tydligt :( Men nu, nu jävlar! ;)

Nu ska jag fortsätta svulla lite i soffan till en barnslig film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0