Snälla, snälla, snälla..

Natten vart ganska lugn och skön. Han vaknade till tre gånger till under kvällen/natten. Den tredje gången gav jag upp så han fick komma över till våran säng!

Imorse åt han upp nästan all välling, skönt! :) Dock så har jag försökt mata honom med glass, yoghurt och annat smått och gott men ingenting har lockat tyvärr! Men coca cola har han druckit :) Ska försöka mig på lite lunch sen iallafall. Tänkte göra plodpudding eftersom det är en av Emils favoriträtter :D

Han har inte gnällt särskilt mycket över att han har ont heller så förhoppningsvis går det åt rätt håll. Han har tillochmed lekt inne på sitt rum själv. Det är inte vanligt! Inte ens när han är frisk, haha ;)

Nu ska jag fortsätta röja lite här hemma. Har nyss diskat klart så får se vad jag tar mig an nu? Först och främst och jag gå och hoppa på Patrik så jag får liv i människan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0