Mammas hjärta!

Usch. Inte roligt alls att se Emil så ledsen som han är! Säger aj aj aj hela tiden och tar sig i munnen. Och det värsta av allt är det att jag inget kan göra åt saken. Visst, alvedon ska ju stilla smärtan lite.. men det är ju ingenting som jag kan sitta och prepparera han med hela tiden! Är det likadant imorgon så ringer jag till Barn i Sunderbyn. För nu är det fler blåsor i munnen också. Tidigare såg jag bara en blåsa i gommen och en baki läppen där nere.. Nu ser jag FEM innanför läppen och även några små på sidan av tungan. Han är ju jätteledsen och har ont! :( Just i nuläget är han iallafall lugn, han sitter i soffan och ser på barnprogram. Vi får se hur det går inatt?

Såhär ser en frisk och glad Emil ut!

Världens goaste och gladaste Emil :D

Kommentarer
Postat av: jonna

tycker du gör rätt i å ringa barn-dom e lite bättre än vårdcentralerna:)

2010-06-14 @ 19:06:53
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: jenny

Dom är gudomliga på barn! VC kan ta sig i röven, vi hade nog bara tur sist vi var på VC när vi fick en så bra och ordentlig läkare :)

2010-06-14 @ 19:16:05
URL: http://idajennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0