3 dagar kvar..

Gokväll.

Imorse fick jag mig en liten sovmorgon, till halv nio :) Patrik och Emil klev upp kvart i sju så det var ju inte alltför tidigt iallafall :) Strax baki tio kom vi oss iväg till Ica Maxi.. Handlade inte sådär jättemycket, faktiskt väldigt lite, men ändå så slutade kalaset på över 1000 kronor. Nåväl.. Det var ju en massa blöjor och välling också och det drar ju lätt iväg, men ändå!

Då vi kom hem så gjorde vi lunch och sen fick Emil gå och sova. Själv så for jag på storheden en sväng och strosade och sen hem igen så att Patrik kunde cykla iväg till jobbet.. Jag packade Emils saker och sen då han vaknade så skjutsade jag ut honom till stugan där han tillbringar sin natt! Han ska mest troligt sova där imorgon också så jag far dit ut på dagen en sväng innan jobbet så jag åtminstone får träffa min lilla skatt :)

På jobbet har det gått bra idag, riktigt skönt! Nu är det bara tre dagar kvar att jobba och sen går jag på semester. wiho ;)

Nu tänkte jag ta och plocka undan här hemma och diska så det är rent och fint så jag slipper tänka på det imorgon! Sen är det väl sängen nästa?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0