Dagen jag väntat på!

Godmorgon.

Kändes väldigt konstigt (och lite jobbigt) att kliva upp halv sju idag. Har blivit så bortskämd nu i tre dagar då jag kunnat sova hur länge jag vill ;) Men det bättre överväger det sämre, mitt lillhjärta är ju hemma nu igen! :)

For till stugan igår klockan elva, då satt Emil och åt lunch. Han var jätteglad när jag kom men hem ville han minsann inte! Haha. Han trivs bra i stugan med farmor och Björne :) Slängde honom i säng då vi kom hem. Passade själv på att packa upp hans saker, äta lunch mm.. Klockan två vaknade han igen så då åt vi päron och gick sen ut på en kort promenad med Ebbs! Klockan tre lämande jag Emil och Ebba hos mormor och morfar och for vidare till jobbet. Vart en riktigt bra dag igår, skönt! ;)

Idag som sagt gjorde hjärtat morgon halv sju. Helt okej för mig! Idag ska Emil få åka till dagis, sista dagen innan han har sommarlov! Ska bli så skönt att spendera så lång tid hemma med familjen :) Jag själv ska passa på att åka in till stan idag, behöver köpa lite grejer! Och en lunch ska nog hinnas med? :) Och som rubriken lyder.. idag är dagen jag väntat på! Ikväll jobbar jag min sista kväll på många veckor, ska bli grymt skönt!! :)

Imorgonkväll ska jag till Frida från jobbet på grillfest, det kommer bli kul tror jag! ;) Många härliga och fina tjejor från jobbet kommer. Ska bli jättekul! Speciellt då två av dom slutat på vårat jobb, ska bli kul att träffa dom igen ;) Sen blir det in till Boden city (Iofs så bor Frida i stan, det är gångavstånd!) till Boden Alive! ;) Hoppas på en supertrevlig och rolig kväll :D

Nej ni, nu ska jag kolla vad mitt hjärta gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0