Vad händer?

Ja vad är det som händer egentligen? För det första så sov Emil till kvart i åtta idag igen! Helskumt men helt underbart ;) För det andra så blåser det storm ute!! Helgalet vad det kan blåsa alltså. Vi höll knappt på att ta oss till bilen då vi skulle till dagis. Och Emil, ja han bara skrattade när mamma fick vinden i ansiktet och håret for åt alla håll och kanter! :P Tokunge.

Idag ska jag mot staden och göra den osäker med Jenny, Jonna och Nathalie :) Blir säkert supertrevligt, vad annars?! :) Men innan det så ska jag fixa lite här hemma så det ser fint ut. Pedant som jag är! Men det har börjat släppa lite nu, jag är inte lika pedant som tidigare så det är ju bra! :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0