Trevligt sällskap!

Vart en lugn kväll här hemma iallafall. Men det kan ju också behövas nån gång?! (Som att jag aldrig har det annars?! Typ det enda jag gör, haha) Tessan kom förbi så vi har suttit och surrat en massa, jättetrevligt! Och hon är så fin och rund om magen, nu är det inte många veckor kvar innan plutten kommer, ska bli kul att få snosa på bebis ;) Och på tal om Tessan så fyller hon år imorgon, eller rättare sagt snart. Så dit ska jag på fika! :) Får se om jag hinner på dagen, då får även Emil följa med. Annars tar jag det på kvällen. V får se helt enkelt :)

Nu ska jag slappa lite mer i soffan och kanske dricka en god cider? Varför inte? Jag får ju hur som helst sova ut imorgon! ;)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0