Tillbaka till jobbet :(

Godmorgon!

Gårdagen var helt okej. Närmare ett for vi till Mjölkudden för att hämta hem plutt, men då var Emil och farmor precis på väg ut för att leka så jag passade på att plocka ihop alla hans saker och tog det lugnt i soffan innan dom kom in igen :) Vi for direkt hem och lämnade Patrik och sedan vidare till Tessan där det bjöds på en massa gott! ;) Tror jag åt ihjäl mig, kändes då som det :) Surrade med dom ett tag och sen begav vi oss hem för Patrik höll på att laga middag..

Till middag vart det köttfärslimpa, mos, sås och lingonsylt. Supergott! Emil älskar det :) Efter maten fixade jag lite i köket, typ gjorde matlådor åt Emil och plockade undan. Gick en sväng till tvättstugan och körde igång två maskiner, for en sväng till Anne och matade katten och sen hem igen! Emil fick sig ett bad på kvällen och sen hopp i säng. Själv så diskade jag och plockade undan och sen for jag&Jenny till Emelie och hälsade på :) Trevligt var det.

Var mig inte hemma förrän halv tolv så tog ut Ebba på en gång. Sen blev det lite slappande i soffan och sen sängen.
Idag klev vi upp vid halv åtta kanske? Är inte helt säker faktiskt. Emil gormade lite inatt så vi var tvungna att göra välling. Jobbigt tycker jag, haha! Men han somnade om och tur var väl det :)

Nu ska jag och plutt göra pankakssmet! :) Och klockan ett idag börjar jag jobba igen, usch! Har varit så himla skönt att ha varit hemma i 11 dagar, så nu känns det jättejobbigt att gå tillbaka! Haha. Men det ska nog gå bra :) Blir ju en ganska lugn vecka så :)

Ha en bra Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0