Tiden går fort..

Godmorgon.

En trött Lisa idag. Som alla andra dagar. Idag gick vi upp halv sex, wiho! :/ Nu kollar plutt på tv och då passar jag på att nöta här! :) Idag blir det en städdag kan jag lova er. Ser förjävligt ut här hemma enligt mig!! Usch och fy. Sen så ska jag även och luncha med Jenny och Jonna i stan vid elva - halv tolv tiden, det blir nice! ;) Så skönt att gå och äta och surra utan att behöva jaga barnen, hehe! ;)

Annars blir det en lugn dag. Slöa så mycket som möjligt. Var hemma från jobbet igår för jag mådde inte alls bra! :( Samma blir det idag för jag vill inte riskera att smitta någon, plus att jag fortfarande är lite halvtaskig lite här och var! Inte särskilt kul måste jag säga, jag förlorar ju pengar! Men det är bara att gilla läget.

Nu ska jag ta och se lite barnprogram med plutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0