Still going strong!

Jag vet. Vissa vet. Alla vet inte..

En skön dag idag har det varit. Duktig som jag är (Jo, tjena!) så tog jag tag i det stora diskberget direkt på morgonen så allt i köket var rent och fint då vi åkte till dagis. Lämnade plutt, for hem och kollade nätet (igen!) och slängde mig sen i duschen. Innan jag begav mig mot staden tog jag ut hunden, gav henne mat och fixade det sista.

Blev en god lunch på stan med Jenny, Jonna, Emelie&Vilma! :) Kikade in på Doffi och Kappahl eftersom att det var Rea, men inga fynd gjordes. Så blev en relativt billig tripp till staden, endast mat och parkeringsplats som kostade. Väl hemma drog jag med mig Ebba på en promenad till dagis. Där ute fick hon sitta och frysa en liten stund tills vi var klara. Mötte Emma, Kate och Louie på väg hem från dagis så vi promenerade med dom och passade även på att låta Emil och Kate leka lite här utanför :)

På jobbet gick det inget vidare. Gick inte alls idag faktiskt! Men men, såna dagar finns ju tydligen också. Bättre lycka nästa gång. Imorgon med andra ord!

Just ätit en kvällsmacka. Ska strax borsta tänderna och sen gå och snarka lite. Trött är jag!
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0