Sovmorgon!

Idag vart det en oväntad sovmorgon! När klockan var 07.55 så vaknar jag av att Emil sitter på mig och ropar mamma! Kollar då på klockan och får lite smått panik eftersom han ska vara på dagis halv nio, haha! :) Nåväl.. vi kom dit i tid (morgonbestyren går ju så jäkla fort om man är effektiv) och tillochmed lite före! ;) Men det var iallafall grymt skönt att sova så länge, helt underbart! :) Plutt får gärna fortsätta med det i framtiden. Drömma går ju! :)

Idag blir det en lugn hemma dag. Har snört igång två maskiner med tvätt och nu sitter jag här och nöter internet och har precis käkat frukost. Ska ta tag i disken sen nån gång, bara det sker idag! På en liten stund ska jag knalla förbi mamma och pappa för att kika på deras dator vad dom har för nå bilder på Emil. Ska framkalla och förstora 4 stycken bilder som jag ska ha i min fotoram i hallen. Det har dock inte blivit gjort ännu och den ramen har jag haft nu i ca 1 år, haha! :) Nåja, bättre sent än aldrig ;)

Nu ska jag pyssla med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0