Söndag.

Ingenting nytt har jag att förtära er med. Ingenting intressant iallafall. Vart utelek för mig, Emil och Ebba på förmiddagen. Sen gick vi in och stekte pannkakor, åt, slängde plutt i säng, jag duschade och sen for jag till jobbet..

Kvällen har enbart spenderats hemma. Direkt jag kom hem (vid halv åtta tiden) tog jag ut Ebba på en liten promenad och sen har jag slöat i soffan med skräpmat och film. Vart en jättesen middag. Nu strax ska jag bege mig mot sovrummet, känner mig nästintill döende, så trött är jag. Dock så blir jag sen i säng som vanligt, garanterat! Imorgon får jag mig en liten sovmorgon för Patrik skulle ta upp Emil. Skönt! :) Sen blir det mest troligt utelek med Emma, Kate och Louie om vädret tillåter. Det får vi då verkligen hoppas på!!

Nej ni kära vänner. Nu kastar jag in handduken!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha ja jag vet hon var en riktig sur prutt.

Men vet du Lisa. Idag ska jag och Martin fara och åka skidor. Inte illa va? :)

2010-01-11 @ 11:44:30
URL: http://lottish.blogg.se/
Postat av: Nath

Tro mig, jag försökte, men hon hade så ont så jag fick inte röra i henne!

2010-01-11 @ 12:09:54
URL: http://rockstarmadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0