Nattetid

Gokväll.

Blev att städa idag. Vart klar just innan ett så då drog jag och Patrik på oss kläderna och tog oss en promenad till dagis med Ebba. Hämtade både Emil och Kevin och promenerade hit hem sen. Barnen lekte och busade en massa tills klockan vart närmare halv fyra - fyra. Då drog vi på oss kläderna igen och gick ut och åkte lite rutschkana, det var superkul tyckte dom! Men inte så oväntat heller ;) Gick sen vidare till mamma och pappa där vi åt middag, idag vart det pyttipanna med ägg och rödbetor. Gött!

Strax efter halv sex kom Anne och hämtade hem Kevin och jag och Emil promenerade hem. Lite bus blev det här hemma och sen hopp i säng redan kvart i sju för Emils del. Det var minsann en trött kille! Kvällen har jag spenderat hos Jonna med henne och djurfarmen! ;) Alltid lika trevligt. Dippade morötter och drack läskebask. Smaskens! :) Klockan elva for jag därifrån.. mötte upp Jenny på Statoil och surrade en snabbis innan hon skulle vidare (hon jobbade) och jag skulle såklart hem. Nu är klockan på tok för mycket för att sitta här, men ändå så fastnar jag alltid vid datorn! Nåväl.. Iallafall inte jag som kliver upp med plutt imorgon ;)

Nu ska jag borsta gaddarna och sen sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0