Lördag.

Goddagens.

Gårdagen vart bra iallafall, trots att planerna sprack! Förmiddagen spenderades inomhus med mys och en massa bus! Då plutt lagt sig så tog jag tag i disken och sen tvingade jag ut Ebba på en promenad. Var ute rätt så länge och busade och hade oss så det var en frusen hund som kom in nästan en timma senare! Men då var hon trött också, det var ju de som var planen! ;)

Emil vaknade inte lång efter att vi kom in, så då vart det mellis och sen for allihopa, förutom Ebba, till Ersnäs till Moa där hon, Elina och Jossan var! :) Jättekul att träffa dom, det blir så satans sällan nuför tiden! Tråkigt men sant. Bättring på det tycker jag! :) Stannade till halv fem och for sen till mamma och pappa och käkade middag. Blev ett bad för Emil innan läggdags, så han vart ren och fin.

Suzie kom upp på kvällen så vi drack någon cider och öl och satt och surrade! Alltid lika trevligt :) Emil var dålig i magen upptäckte jag där vid tio tiden. Gick nämligen in i hans rum då och kände världens odör av bajs! Självklart så hade han bajs i blöjan så jag drog upp honom för att byta blöja. Alla som känner Emil vet att han alltid bajsar typ stenkulor, han är alltid jättehård i magen. Denna gång kan jag påpeka att det var löst, väldigt löst! Nåväl, det gick bra och han somnade om på en gång. Min tanke är att när han blir magsjuk så kommer det bakvägen och inte framvägen. Förra gången som det gick magsjuka så var det samma sak, han sket mycket istället. Men det tackar jag för, då vet man vart all skit är! ;) Inte i hela rummet iallafall, hehe.

Idag klev jag upp klockan nio. Det är ju 75% på pippilotta.se så jag gjorde en beställning idag. Allt jag handlade skulle ha kostat 1800 kronor. Vet ni vad jag får betala? 450 kronor! Helt sjukt bra ;) Det mesta jag köpt är presenter till en liten gosse ;) Till Emil köpte jag fodrat regnställ i storlek 98 så han har något sen. Plus fodrade regnvantar. Och så slank det med två tröjor ;) Så enligt mig var det ett superpris för allt eftersom att bara regnstället skulle ha gått på 399kronor annars. Tänk att även jag lyckas fynda nån gång! ;)

Nu ska jag ta ut hunden på hennes morgon runda! (Jag vet, rätt sent, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0