Helgen.

Helgen har varit helt ok.

Igår for ju jag och Ebba till hundhuset på hundträff. Vi började med en promenad som tog ca en timma och sen gick vi in och tränade lite inkallning med mera.. Jag och Ebba stannade till ungefär två (?) och sen for vi hem. En jättetrevligt dag var det! :)

Väl hemma så hämtade vi upp Patrik och Emil, for till stan och hämtade faster Sara och sen vidare till Mjölkudden. Där bjöds det på rulader, (Stavas det så?) potatisgratäng, sås och sallad. Supergott! Kom oss hem strax efter fem, då vart det en massa bus innan bustrollet fick hoppa i säng. Kvällen spenderade jag hos Jenny med henne och Lotta + Ebba och Dolly. Alltid lika kul att sitta och surra om allt och inget :)

Idag har det varit en superlugn dag. Inte många knop har blivit gjorda! Till lunch gjorde jag och Emil pannkakor för det gillar vi ju! ;) Sen lyckades Emil sova sjukt länge på dagen! Jag la han halv tolv, och när klockan var halv tre så gick jag in och väckte honom! Snacka om att vara trött? Haha. Nåväl.. vi tog sen allihopa en promenad till affären och handlade lite inför middagen och sen gick vi hem.

Ikväll har Anne varit här och sett film med mig. Johan Falk vart det. Förra Söndagen skrev jag att jag tyckte filmen var sådär. Nu kan jag medge att den här var bättre. Kanske just för att man börjar "känna" alla karaktärer? Nåväl, vi fortsätter nöta nästa Söndag! ;)

Nu ska jag sova, godnatt.

Kommentarer
Postat av: jonna

min frankie:):)

2010-01-25 @ 00:57:00
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0