Hej år 2010.

Sådärja. Då var det den 1 Januari och ett helt nytt år. Ska bli spännande att se vad detta år bjuder på. Förhoppningsvis en massa roligheter och bus!! ;) Känns iallafall som att det kommer bli ett bättre år än 2009, jag hoppas då verligen på det.

Ebba blev inte alltför hysterisk när smällarna kom igång. Ärligt talat så tyckte jag att hon var relativt lugn faktiskt! Skönt :) Emil däremot vaknade (dom smäller extremt mycket här enligt mig!) strax efter tolv och det var ett jävla projekt att få han till att somna igen! Usch vad jag höll på.. Vet ni när han somnade om? Tjugo i tre, inatt. Som tur är så klev vi upp strax efter åtta. Hade inte varit alltför kul att gå upp före fan idag! Men visst fan är jag trött, det är jag. Kanske vilar idag då Emil vilar? Vi får se..

Nu ska jag pyssla med annat.

Kommentarer
Postat av: emelie

Låter som min o Vilmas natt, INTE KUL! Fan vad jag hatar raketer o smällare nu haha.. Förutom dom som smälldes i stan, dom var så vackra, jag o Vilma såg dom från fönstret :)

2010-01-01 @ 18:48:18
URL: http://em3lie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0