Godmorgon!

Vaknade på riktigt bra humör idag även fast det vart en tidig morgon. Däremot så får vi väl se hur länge mitt braiga umör håller i sig? Förhoppningsvis länge! :)

Gick och la mig relativt tidigt igår. Somnade iallafall innan tolv och det är bra för att vara jag! ;) Kanske därför som jag var så pigg och glad imorse, det tror jag. Efter att jag har lämnat plutt på dagis så ska jag ta mig en välbehövd dusch! Och sen så blir det förhoppningsvis stan en svängom med Jenny. Äta lunch och kanske strosa lite? :) Vill iallafall in på Kappahl en sväng eftersom att dom har rea. Tror dock inte att det finns nåning fint kvar, rean har ju hållt igång i några dagar, men det skadar ju inte att titta! ;)

Nu ska jag vara social med plutt. Kanske även tar tag i disken nu innan dagis så jag slipper den sen? Vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0