Galen morgon!

Egentligen inte så galen morgon för mig, men för Patrik. Eller, galen och galen.. Emil har tydligen varit helt rabiat, men det är ju ingenting som är konstigt i dagsläget. Världens trots är han i, vi blir gråhåriga här hemma! Nåväl, jag tog mig upp till strax efter nio och sen dess har han Emil också varit tokig. Men vad ska man göra? Bara att gilla läget. Tyvärr! Haha :P

Till lunch åt vi allihopa grillkorv med pommes, supergott! :) Emil har ju varit väldigt dålig på att äta på sistone och imorse åt han välling halv sex och sen ville han inte ha nå mer än så. Så det han ju gå ganska många timmar fram till lunch (Klockan 11) så han åt hela FYRA grillkorvar. Han tröck och tröck! Trodde inte att så många korvar kunde gå ner i den där lilla magen, men tydligen måste den lilla magen varit väldigt tom. Men nu är de fylld igen :)

Emil sover, jag nöter och Patrik ligger på soffan. Ska strax ta tag i disken och sen ta en promenad med Ebba. Passar på att gå med henne då Emil sover för då han vaknar så kan vi gå ut och leka utan att behöva ta med hunden. Bra va?!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Pia - MejasMamma

Var jobbar du?:)

2010-01-04 @ 15:36:29
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0