Fredag.

Godmorgon!

Emil var jävlig och vägrade somna om efter att han hade vaknat klockan fyra! Så halv fem fick han välling i sängen och strax efter fem gick han och Patrik upp. JA, Patrik var less! :P Närmare halv åtta klev jag upp, hade gärna sovit mycket längre men måste hinna fixa lite här hemma, och Patrik ville vila så han kommer orka med hela dagen.

Vi har då nyss ätit frukost och borstat tänderna. På en timma ungefär ska vi befinna oss på BVC. Ska bli riktigt kul och spännande att se om han både gått upp i vikt och växt på längden! :) Eller.. jag vet ju att han har gjort det men frågan är ju då bara hur mycket? Det är ju de jag vill veta! :)

Nu ska jag fortsätta här hemma. Håller på att packa Emils väska så det är klart. Då har man en sak mindre att tänka på! :) Så om vi inte hörs nå mer så får jag ta och önska er alla en trevlig helg! ;)

Kommentarer
Postat av: Pia - MejasMamma

Mnen shit, 4!?

2010-01-08 @ 11:20:49
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0