Det gick över.

Mitt superdåliga humör gick över efter ett tag. Tog mig en snabb powernap i soffan i ungefär en halv timma, sen gick jag och Ebba en promenad till storheden med Emma och Louie! :) Han är såååå söt den där lille krabaten, han bara ler och skrattar mest hela tiden. Iallafall då jag är med, hehe! ;P En riktig liten guldklimp.

Kom oss hem till tolv så då var det bara att knalla till tvättis och snöra igång maskinerna! Strax efter ett gick jag och Ebba en promenad till dagis. Hämtade plutt och gick sen hem! Åt lite mackor till mellis (min middag) och sen for jag till jobbet. Idag gick det väl lite sisådär.

Kan även meddela alla om att jag haft ordentliga humörsvängningar idag! Men det finns sina orsaker, det gör de med allt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0