T

Godmorgon!

Gårdagen vart en riktigt bra dag. Bortsett från en tokig Emil som ville bitas hela tiden. Sovmorgon fick jag till halv nio. Klev då upp och gjorde oss klara för att sedan fara till Jenny och Loke! :) Väl där så lekte barnen och hundarna och vi (Jenny med andra ord!) gjorde våfflor till lunch :) Smaskens. Sen tog vi oss en promenad och självklart hade jag planer på att Emil skulle sova. Tror ni han gjorde det? Nejnej! Dock så somnade han i bilen på väg hem men vaknade så fort vi kom in. Typiskt!

Sen blev det iallafall jobb för mig. Första gången på en hel vecka! Var riktigt tungt att fara dit men när jag väl var där så var det ju ingen fara. Men det var såååå skönt att vara ledig ;) Gick iallafall hyffsat på jobbet. Klockan nio då jag slutade så for jag direkt på Kvantum och handlade lite och sen hem och åt en kvällsmacka. Gött :)

Idag ville Emil vakna redan halv sex! Bara att kliva upp och göra välling. Dock så slumrade jag till i soffan och klev upp igen halv åtta, haha! Skönt med en vila och skönt med en nöjd son som leker så fint i sitt rum :) Han leker så mycket bättre och mera självständigt om jag ligger på soffan och är halvt död än om jag är vaken. Skumt det där! Nu är plutt på dagis och jag håller på att tvätta. Tänkte först ta en städ dag idag men jag orkar inte. Kanske någon annan dag denna vecka?

Nu ska jag ringa Elina :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ditt barn har smittat mitt! Vincent har börjat vakna fem varje morgon, vojne vojne.

2010-02-09 @ 14:11:18
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0