Still going strong..

Än så länge har varken jag eller Patrik sett skymten av magsjukan, eller något illamående över huvud taget. Tur det! Men jag ska inte ropa Hej ännu, man går aldrig säker.

Emil har iallafall inte spytt nånting idag, så det känns bra! Dock så har han ätit väldigt lite idag men det är ju ofta så det brukar vara, man är ju inte särskilt matglad då man mår lite konstigt. Plutt däckade redan klockan tio i Patriks famn så vi bar över han till hans säng och där låg han och sov till klockan tolv. Fixade lunch åt honom och sen gick vi alla ut på en skön promenad i det superfina vädret! Jättemysigt :) Jag och plutt stannade ute ett tag och busade innan vi sen gick in och åt lite mellis. Mest jag som åt, haha! :) Bara efter en liten stund så gick jag och Emil ut igen, denna gång vart det utelek med Magnus, Suzie och Elina plus barnen! Trevligt :) Kom in halv fem, då fixade jag middag och sen har vi bara myst på här hemma. Redan halv sju fick Emil hoppa i säng, helt död. Mycket utelek idag plus att han säkert fortfarande känner av sjukheten.

Jag har iallafall diskat och plockat iordning här hemma så nu är det fint igen :) Sen har jag nu under eftermiddagen tvättat upp hans madrass, spjälskydd, kudde och täcke! Så nu är det rent och fint :) Dock så sover han inte med det nu för han hade hunnit somna innan allt var torrt. Får fixa det imorgon :) Så imorgon blir det att tvätta upp allting annat såsom kläder och en jääääädrans massa handdukar. Hoppas på fint väder imorgon igen så vi kan vara ute och mysa! :)

Nu ska jag kolla lite tv och slappa.

Kommentarer
Postat av: maria

har en länk i inlägget .. såg nu dock att det är vitt och inte syns. men kopierar du mitt inlägg så ser du länken =) det är dock tillfixat nu! det hade 'skett ett misstag'!

2010-02-13 @ 22:46:11
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0