Redan Torsdag.

Och även denna dag är nästintill slut. Vart tar tiden vägen egentligen?!

Gårdagen vart väldigt bra. Kom oss iväg strax efter nio och Emil sov i bilen tills vi kom fram. Gick på skopunkten och kikade och sen vidare till IKEA. Där blev det lite småhandling såsom kuddar till våran säng, en stekpanna, skurv&plugg, batterier och glödlampor. Sånt där som är bra att ha! :) Emil fick sig en jättestor gossedjurshund som han kramade hela dagen på IKEA, sen fick han även två stycken lampor. En till taket och en till fönstret. Fönster lampan satte vi dit redan igår direkt vi kom hem och taklampan hängde jag upp idag då han var på dagis.. Äntligen en taklampa! Vi har bott här över ett år och först nu fick han en lampa, haha ;) Bättre sent än aldrig. Sen vart det en snabbis över till Finland och sen började resan hem igen, Emil somnade ännu en gång i bilen och sov nästan hela resan. Man blir trött av att vara på roadtrip ;) Middag åt vi hos mamma och pappa och sen vart det mys hemma innan plutt somnade strax före sju. Jag for förbi Anne en snabbis på kvällen och sen hem och pysslade lite.

Idag fick jag mig en ordentlig sovmorgon. Emil slog upp sina ögon strax innan åtta!! Han måste ha varit megatrött. Skyndade oss iväg till dagis. Jag har enbart varit hemma idag. Tvättat och tagit det jävligt lugnt. Middag har vi ätit hos Emils farmor och Björne. Idag hade inte Emil sovit någonting alls på dagis och ändå har han varit pigg och glad! Hoppas verkligen inte att han ska sluta med vilan ännu, för den behövs verkligen. Vissa dagar är han ett monster om han sovit för lite! Idag fick han iallafall gå och lägga sig halv sju och det vart tyst på en gång!

Vad jag nu ska sysselsätta mig med är en väldigt bra fråga. Vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0