Redan Lördag..

Har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden. Vet faktiskt inte varför, har inte ens tänkt på det. Rätt skönt ändå! ;)

Torsdagen vart iallafall lugn här hemma. Blev inge jobb på kvällen och det kändes bra eftersom jag fortfarande mådde konstigt lite till och från. Middag åt vi hos mamma och pappa. Blev inte så mycket mat för min del, svårt att äta då jag varit illamående.. Kvällen spenderades i soffan med lite glass :)

Fredag fick jag sovmorgon. Klev upp vid nio tiden. En lugn förmiddag inomhus eftersom det var rätt så kallt ute. Efter Emils vila passadde vi på att damsuga, diska och plocka undan innan Anne och Kevin kom på besök. Vi möttes upp här ute så barnen fick leka utomhus ett tag. Visst, det var kallt.. men frisk luft behöver man och vara ute länge är ju inget måste! :) Just innan fyra gick vi in. Beställde pizza och Hamburgare till middag som Patrik for och hämtade, gött! :) Smaskade i oss maten och efter det for besöket hem. Emil fick sig ett välförtjänt bad och sen hopp i säng kvart i sju.

Idag vaknade Emil före fan själv! Klockan fyra var han pigg och glad. Inte jag däremot, så jag "tvingade" honom att ligga i sängen till just efter fem, då gick vi upp och gjorde välling! Jag somnade såklart på soffan och blev väckt av plutt halv åtta. Inga dumheter hade han hittat på så det var ju tur det :) Jag och Emil hade lite morgon/Lördags mys imorse.. Vi satt i soffan och såg på barnprogram och åt glass med varsin sked. Mmm.. :)

Nu ska plutt få se på Pingu på datorn (Tacka vet jag youtube!) och sen har jag ingen som helst aning om vad vi ska sysselsätta oss med resten av dagen? Alldeles för kallt för att vara ute (minus 27 har vi, brr!) och ingen fungerande bil har vi heller. Blir väl bara hemma, som vanligt. Tråkigt.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Karin

Magsjuke illamående eller något annat illamående?;)

2010-02-22 @ 08:33:16
URL: http://karrrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0