Ledig igen! ;)

Gokväll.

Gårdagen var det jobb som stod på schemat. For förbi Ica Maxi på väg hem och köpte lite snarra och sen såg vi film på kvällen. Det var den dagen i korta drag!

Idag fick jag sovmorgon till nio, Patrik och Emil gick väl upp halv sju tror jag? Vart en lugn förmiddag som spenderades inomhus. Emil har dragit på sig en lättare förkylning med snor och hosta. Inte alls kul! Efter lunchen (som han inte ens ville äta) var det dags för plutt att sova. Tror ni det gick bra? Åååh nej. Han totalvägrade! Så ingen vila vart det idag, illa illa. Det slutade med att han somnade klockan FEM nu ikväll. Får väl se hur länge han sover imorgon?! :/ Jag har då rensat i Emils kläder idag, både från pyttestorlek (Har gjort det en gång tidigare, men gjorde det idag igen) ända upp till storlek 80. Vart en hel ica påse som Emma ska få till Louie. Iallafall hon vill ha! :) Sen hittade jag nå små plagg som Tessan ska få till lilla Rasmus, om hon vill ha såklart :)

På jobbet gick det sådär. Och på tal om jobb så är jag nu ledig fram till Söndag! Helt underbart :) Vi hade rätt så lite jobb nu så dom som ville fick ta ledigt, så jag passade då på att ta ut 3 semester dagar. Ska bli skönt! :D

Nu ska jag surfa vidare och sen är det sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0