Är det möjligt?!

Ja, visst är de det. Det bara vräker ner snö i mängder. Trodde inte vi skulle får mer snö än vad vi redan hade, men där hade jag minsann fel. Efter idag behöver det inte snöa nå mer enligt mig, tycker vi har alldelens tillräckligt med snö nu. Annars tar det ju en sån jäkla tid för allt att tina då det väl är dags! ;)

Blev ingen tidig morgon idag, även fast han somnade för fan igår. Halv sju klev vi upp, alldelens utmärkt tid :) Plutt är nu på dagis och jag gör ingenting alls. Kom precis in med Ebba, vi har busat en massa i snön och så gick vi förbi mamma en snabbis och sa hej! Nu strax ska jag slänga mig i duschen och sen åka till stan för att luncha med Jenny! :)

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0