Tiden går fort då man har roligt :)

Förra inlägget skrevs i Måndags. Nästan en hel vecka sen! Det tåls att sägas igen: Tiden går verkligen fort!!

I veckan har det varit ganska lugnt på praktikfronten. Hade praktik i Tisdags, sen ledig igen Onsdag och torsdag :) Dom dagarna spenderades mestadels i lugnets tecken. Onsdag eftermiddag spenderade jag och Emil med Anne och Kevin. Gullungen fyllde ju 3 år! :) Så vi käkade middag tillsammans och sen fika på det. Gött :) Torsdagen spenderade jag och Emil här hemma.. Sen på eftermiddagen knallade vi till dagis där vi hade julfest! Fanns massa godsaker där.. Korv&Bröd, julmust, glögg och en massa fika! Barnen var riktigt goa och glada :D

I Fredags (igår) så var det praktik igen. Dock ett ganska kort pass mellan 16-22. Vi käkade godis och kollade på film och Idol. En lugn kväll ;) Idag har jag haft praktik mellan 9-15.30.. Emil har spenderat hela dagen med farmor och Björne idag, han sover även där denna natt. Gissar att han haft superskoj som han alltid har med om! :D

Jag och Patrik for och käkade middag på Palma då jag kom hem från praktiken. Sen hem en snabbis så jag fick "städa" lite för att sen åka vidare till Jenny där vi tog oss en långprommis med hundarna! Efterlängtat nå jävulskt! Skönt var det :) Nu är jag hemma och väntar på att Anne ska komma hem från jobbet. Då ska jag och Patrik dit en svängom. Ta en cider/öl och bara surra! :) Imorgon är det praktik igen, börjar först klockan 12. Skönt ;)

Känns konstigt att inte träffa Emil förrän Måndag morgon! :/ Men ibland så måste man vara ifrån de små liven för att man ska kunna sakna dom också! :)

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0