Nu säger jag bara..

Slut i huvudet, slut i kroppen, jag är slut överallt. Haha! :) Men så blir det ibland..

Lördags kvällen var trevlig. Jag och Anne satt i köket och svamlade och grabbarna i vardagsrummet. Jag och Anne skrattade så mycket att jag dagen efter hade träningsvärk i magen!! Det kallar jag för rolig träning ;D Dock så är det ju lite pinsamt att man är så pass otränad, men men ;) Hemma var vi till 1 ungefär.. Ut med hunden och sen hopp i säng.

Söndagen spenderade jag på praktiken. Ett långt pass mellan 12-22, men det gick bara bra! :) Väl hemma så var det dags att sova på en gång eftersom jag skulle upp halv sex dagen efter. Kan säga att det INTE gick bra att sova! Låg och kollade på klockan hela tiden och tänkte att Nu fan måste jag sova så jag orkar upp imorgon! Och det är ju precis så som man INTE ska göra, för då går det verkligen inte att somna. Nåja, sista gången jag kollade på klockan så var den 00.45 så jag antar att jag somnade strax därefter!

Måndagen bjöd som sagt inte på någon efterlängtad sovmorgon. Väckarklockan ringde 06.15 så det var bara att kliva upp! Han klä på mig och fixa fixa lite innan jag väckte Emil halv sju. Så himla kul att äntligen få se mitt finaste hjärta som jag inte hade träffat sen Lördagsmorgonen! :D Dock så vart det bara en snabbis jag han pussa och krama på honom för 07.15 lämnade jag plutt på dagis! Praktik till fyra, sen hem för att äta och mysa :)

Tisdagen spenderades här hemma för då var jag minsann ledig! Jag satt i princip bara i soffan hela dagen! Kan säga att det var välbehövt :) Vart en promenad till dagis (Ja, Emil var faktiskt på dagis några få timmar ÄVEN fast jag var "ledig") med AnnaKarin och tjejerna, så efter vi hämtat Emil så vart det massa utelek innan vi gick in till pappa Patrik som kockade i köket! :) Eftermiddagen/kvällen vart lugn, även fast jag tvättade, så himla skönt! :)

Idag har jag också haft praktik, 12-22.. Dagen har faktiskt, peppar peppar, gått fort! Tur det eftersom det vart ett långt pass :) Nu är jag hemma och njuter! Strax ska jag gå och sova så man orkar upp imorgon :)

Imorgon har jag praktik mellan 13.30-21.30.. Rätt lugnt! :) Emil ska på dagis lite tidigare så han hinner leka av sig innan det är dags för de små att äta lunch. Jag ska passa på att åka till Tessan och Rasmus och hälsa på dom! Var alldeles för länge sen sist vi sågs, plus att de nu bor i hus så jag måste ju inspektera ;) Vi ska väl äta nå lunch tillsammans och bara surra! Skitkul :)

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0