Dumma dumma dator!!

Igår skrev jag ett jättelångt och fint inlägg.. Men precis då jag skulle publicera det så försvann ALLT?! Kan inte säga annat än att jag då var LESS! :( Så då gav jag upp och stängde ner allt..

Idag tar jag nya tag. Dock så orkar jag mig inte på ett sånt genomtänkt inlägg denna gång, haha ;)
Nåväl.. Veckan har spenderats på praktiken alla dagar, förutom i Torsdags, då var jag ledig :) Så igår, Torsdags, tog jag och Ebba oss en prommis med Jenny och hundarna i snökaoset! Jajustdet.. Ni görde rätt! Har ju nästintill varit snöstorm här. Sjukt mycket snö på vägarna och bara förjävligt då man skulle/ska (är hundra gånger bättre nu, nästan plogat överallt faktiskt) köra bil. Men jag kan inte sticka under stolen med att jag även tycker det är supermysigt! ;) Iallafall då man är inne :P

Annars igår så lyckades även bilen gå sönder. Tur i oturen var att jag kom mig hela vägen till Statoil här hemma innan den dog. Så jag och Ebba fick oss ingen lång promenad hem precis! ;) Nåja.. Patrik kom direkt från jobbet så vi åtminstone fick hem bilen till parkeringen. Får hoppas till gudarna att det är de fel som Patrik tror, annars blir det liiiiite svårt med våran julresa. Och jag gråter floder om vi inte kommer iväg!! Vi som bara skulle dyka upp och överraska mamma och pappa :( Men vi får se hur det går, Patrik skulle kolla upp det där imorgon. Jag håller ALLA mina fingrar!

På tal om nå helt annat så har jag även gått och blivit förkyld. Ja, ni hörde rätt.. Jag har blivit sjuk, typ. Kommer inte ihåg sist jag var hängig och risig? Måste ha varit den gången då jag var TOKförkyld några dagar innan Emil föddes. Jag är nästan aldrig sjuk överhuvudtaget. Men nu minsann! Dock så kan jag väl inte påstå att det är extremt jobbigt nu, inte än så länge iallafall. Förhoppningsvis blir det inte värre än vad det är nu heller. Hoppas hoppas!!

Nu mina kära vänner ska jag SOVA. Kom nyligen hem från praktiken, sista dagen var det idag! Kändes skönt men ändå väldigt tråkigt också :/ Nåja, får tänka positivt för nu har jag ju ändå jullov tillochmed 10 Januari! ;)

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jenny Friberg

Men Lisa, tänk om din mamma läser din blogg :/

2010-12-18 @ 05:08:23
URL: http://idajennymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0