Deppig dag

Idag har jag inte haft världens bästa dag om vi så säger. Vet inte varför men har iallafall haft en rätt så kass dag! :/

Förmiddagen spenderade vi bara inomhus.. Då Emil skulle vila vart det väääärldens grin och skrik kalas och han totalvägrade att sova!! Bara det tog på mina krafter.. Nåja, efter en timmas gråt så fick han komma upp iallafall. Dock så vet jag att han fortfarande behöver sin dagsvila eftersom han oftast, nästan alltid, blir till ett monster på eftermiddagarna! Nåväl..

Vi tog oss ut allihopa på en kort promenad och sen for vi till storheden där det vart ett besök på Expert och systembolaget. Dum som jag var så köpte jag inget på bolaget och varför vet jag inte? Känns inte så lockande att trängas där imorgon :/ Men men.. Är huvudet dumt så får kroppen lida!

Väl hemma igen så monterade vi upp Emils spis som han fick i julklapp, överlycklig kille! :) Sen har vi fläskat i oss pizza (dock så köpte jag kyckling till mig själv) till middag och nu tar vi det bara lugnt. Jag håller på att tvätta och Emil och Patrik sitter vid den andra datorn och gör nånting, vad vet jag?

Ikväll blir det förhoppningsvis en tidig kväll för plutt, han är redan supertrött! Då Emil somnat tänkte jag åka till Jenny och umgås, på tok för länge sen sist!! Så nu äntligen :D

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0