Lördag.

Hejhopp!

I Fredags vart det fullt ös medvetslös hela dagen lång :) Vi började förmiddagen med en promenad till Leos lekland med A-K och barnen. Dom lekte för fullt, sen vart det lunch och sen lite till lek :) (Bjuder på bilder senare) Klockan ett gick vi vidare till storheden där vi bara kikade en snabbis på Lindex och Kappahl. Emil somnade i vagnen inne på Lindex, skönt :)

Däremot sov inte plutt särskilt länge, han vaknade när vi hade hunnit halvvägs hem. Typiskt! Nåväl.. Han satt och mös i vagnen och var nöjd och belåten iallafall :) Vi gick hem och hämtade Emils dagisschema (och även Ebba) som vi var tvungna att lämna in igår (eftersom han börjar heltid på Måndag), sen mötte vi upp A-K och Olivia och vi alla promenerade till dagis och tillbaka. Då vi kom hem hade klockan redan hunnit bli tre! Tiden bara sprang iväg..

Patrik, Daniel och Ebba for till stugan för att basta vid fyra tiden så jag och Emil blev själv i några timmar. Vi tog det lugnt här inne ett ganska bra tag. Sen strax efter fem gick vi till statoil och åt våran middag, korv med bröd, haha! ;) Till efterrätt köpte jag en glass vi skulle dela på men lillhjärtat ville inte ha, så medans han lekte i lekparken så satt jag på bänken och åt glass ;)

In kom vi igen strax efter sex och då kom även Patrik och co tillbaka. Emil busa för fullt och skulle givetvis visa ALLA sina leksaker till Daniel, haha ;) Han fick sig sen en dusch, klippte hans naglar och sen kom han i säng strax efter sju! En tidig kväll för herr Kalmdal, men det behövdes eftersom han inte alls sov länge i vagnen!

Daniel for vidare vid nio snåret så då for jag och köpte lite gotta och sen såg jag och Patrik film. Dock så däckade jag i soffan klockan elva, så vi stängde av filmen och gick och la oss istället. Jävligt skönt! :)

Imorse överraskade Emil mig med en härlig sovmorgon till klockan åtta. Den var verkligen välbehövd! :) Förmiddagen har vi enbart spenderat här inne. Strax ska plutt få lunch, blir pizza till han eftersom det finns kvar från gårdagen. Sen i eftermiddag så far vi till stugan en sväng där dert bjuds på middag och trevligt sällskap :D Ikväll vette tusan vad som händer?

Ha en bra Lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0