Imorgon är det jobb igen!

Blev lekparken på gränderna igår igen ;) Så skönt att cykla också, går så himla mycket snabbare än att gå! :) Sara och barnen var där och även Katta. Efter en liten stund kom också Emma så vi satt och surrade medans barnen lekte. Härligt! ;) På kvällen tog jag mig en cykeltur till Emma där hon, Ida och Linnea var. Vi satt ute och surrade och drack lite alkohol, jätte trevigt! :)

Idag så gick vi också till lekparken, fast denna gång med A-K och barnen! :) Vi hade picknick i lekparken där barnen fick äta plättar och vi stora köpte med baguetter, supermysigt! :) Strax före ett kom vi hem så då fick Emil gå och sova en stund. Kvart i tre väckte vi honom och for till farmor och Björne. Skjutsade dom till Hertsön och sen tog vi med middag hem från MAX ;)

Ganska så nyss tog vi oss en promenad med hundarna (jalle ska sova över här) och givetvis så började det åska och spöregna innan vi kommit oss hem, haha! alla var vi dyngsura, så nu stinker det blöt hund i heeeela lägenheten. Jag hatar det! :/

Nu ska jag pyssla med annat. Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0