En dag kvar?

Tror ni jag tog tag i disken som det var tänkt? Neeeej. Däremot tog jag tag i projekt fixa-min-cykel.. Så Björn kom och hämtade cykeln och for till cykelverkstan med den. Fick nyss ett samtal och den är redan lagad, bra! :) Så förhoppningsvis kan jag och Emil ta våran premiär tripp med cykeln snart :)

Nåväl.. Jag slappade och tog det lugnt då plutt sov. Sen då han vaknade så skyndade vi oss till stan där vi mötte upp Jonna och barnen :) Strosade en sväng för att kolla overaller. Nog fan ska man vara ute i gooood tid! :) Var inte så många som fått in overaller ännu, vissa får vid månadskiftet. Då ska jag ut på overall jakt ;) Sen tog vi oss en snabb fika på M&P för att sedan dra oss åt varsitt håll..

Jag och Emil skyndade oss till Ica Maxi för att handla till middagen och sen hem för att äta våran väääldigt avancerade middag, korv med bröd!! Haha :D Men det är ju gott ;)

Resten av eftermiddagen vart lugn. Emil lekte med pappa Patrik och morbror Jonas medans jag diskade undan och gick ut med Ebba. Nu sover plutt efter en dusch och lite välling. Själv har jag hunnit plocka undan här hemma och nu har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra? Vi får se ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack ! :) Hoppas allt är bra med er ! Hur länge är Emil ledig från dagis ? För visst öppnar de nästa vecka på Magneten igen ?

2010-08-05 @ 13:30:34
URL: http://frunilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0