Tillbaka!

Godmorgon gott folk.

Igår kom vi hem, vi var hemma redan strax bakom ett. Så det blev en tidigare hemkomst än planerat men så kan det gå ibland och trevligt var det iallafall den korta stund vi var där :) (Varför vi kom hem tidigare var för att vi aldrig fick igång vattnet så vi hade varken toalett eller vatten och Patriks mage är inte att leka med så bäst att åka hem ;)

Vi for iallafall mot Piteå strax efter fyra tiden. Käkade middag på Frasses vid fem ungefär och sen for vi vidare. Så vi var framme vid stugan vid halv sju - sju tiden! Ungarna fick leka ute medans jag och Anne lastade in allt i stugan och karlarna slog igång värmen och försökte få igång vattnet. (Vilket aldrig lyckades, det hade nog frysit i systemet) Efter ett tag gick jag och Anne in med ungarna så dom fick på sig torra kläder och även leka inne ett tag. Det blev en sen kväll för barnen, strax innan nio kom dom i säng. Men inte var dom ledsna! :) Vi satt uppe och surrade och drack lite alkohol till ca tolv, då gick jag och Anne och la oss. Grabbarna gick och satte sig i bilen och lyssnade på musik :)

Emil fick nå tokryck och skrek som en stucken gris mitt i natten (kanske läskigt med en ny miljö?) men det gick ganska fort så somnade han igen. Jag dick och låg vred och vände på mig ett bra tag! :/ Klockan åtta vaknade barnen, en helt okej tid :) Blev frukost och utelek på förmiddagen. Till lunch åt vi kom korv med bröd och efter det packade vi (Jag, Patrik och Emil) in oss i bilen och for hem. Emil sov hela bilresan så det var ju skönt :)

Resten av dagen spenderades inomhus. Vi var hemma och packade upp tills klockan vart halv fyra. Då promenerade jag och Emil och hämtade upp älskade Ebba och Patrik for och köpte pizza :) Efter maten for jag och Emil på skopunkten en sväng och sen hem igen. Blev en lugn dag hemma med andra ord!

Idag vette tusan vad som sker. Verkar vara ett rejält pissväder ute idag :( Väääldigt tråkigt. Det enda som är inplanerat på vårat schema är iallafall att åka och handla för det ekar sjukt tomt i både kyl och frys! Nu ska jag se på tv med plutt. Bjuder på det få bilder jag han knäppa i förrgår kväll och igår :)



Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0