Tidig Tisdag.

Godmorgon gott folk.

Igår på förmiddagen var vi bara inne och busade. Efter vi ätit lunch jag och Emil tog vi oss en promenad till Storheden med Anna-Karin + barn. Givetvis fick Ebba också följa med ;) Vi var på Kappahl, ungarna fick leka i lekparken (tokiga barn, haha!) och sen gick vi en sväng på Ica Maxi innan vi traskade hem igen. Så klockan tre var vi hemma igen. 3 timmar var vi borta och underbart väder hade vi också! :) Hemma stannade vi inte många minuter.. Jag, Emil och Ebba knatade över till min mamma och bror där vi åt middag. Gött! :) Patrik den sjuklingen fick stanna hemma och slappa i soffan.

Kvällen spenderades hos Anne i ca 2 timmar. Alltid trevligt :) Väl hemma igen strax efter tio, tog då ut Ebba och sen blev det kaos! Emil vaknade hela tiden och ville inte somna om, lyfte över han till våran säng där jag la mig brevid honom. Givetvis så slocknade jag med alla kläder på och oborstade tänder. Nåväl.. han Emil var iallafall väldigt missnöjd och inte alls på humör, så han var nog vaken till närmare två?! Låg och vred och vände på sig hela tiden. Mina misstankar var (och är fortfarande) magknip. Han grät i sömnen och var inte alls lycklig. Nåja. Lite sömn fick vi ju iallafall.

Morgon gjorde han redan halv sex?! What a fuck?! Trodde ju såklart att han skulle sova lite längre då han varit vaken så mycket, men nej nej. Så vart det inte och så har det aldrig varit! Att jag inte lärt mig det vid det här laget?! Nåja, pigg och glad var han då så det fick bli dagis idag :) Underbart väder var det så självklart tog vi oss en promenad dit med Anna-Karin och Suzie med respektive barn. Nu är jag hemma, har nyss ätit frukost och funderar vad jag ska sysselsätta mig med? Funderar på att ta en lång jävla promenad med Ebba? Tror nämligen att hunden min har gått och blivit skendräktig?! Så mycket motion och lite mat ska det bli!

Vi får helt enkelt se vad denna dag har att bjuda på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0