Så var en sak ur världen!

Godkväll.

Morgonen spenderades här hemma. Diskade och donade på. Vid halv tolv gick jag till mamma (dock så var ingen hemma men det gjorde ingenting, skulle bara låna datorn och skrivaren! ;) så nu har jag äntligen fixat klart med alla papper som ska in till skolan och även skickat iväg ansökan. Det var liiiite jobbigt att stänga igen kuveret, ifall jag nu skulle ha missat något. Men det gick nog bra tror jag! Så nu väntar jag med spänning till i sommar ;)

Då jag var klar med papprerna och även hade skickat iväg det så gick jag hem till Suzie och Ronja där vi satt och surrade tills det var dags att gå till dagis för att hämta grabbarna! Emils overall var, som förväntat, grisig som bara fan! Och idag hade han även haft stövlar, galonbyxor och galonvantar.. Men det märktes då inte, haha! Grisunge! ;) Vi promenerade iallafall hem så jag fick trycka i mig lite mat och sen for jag till jobbet.. På jobbet gick det hyffsat bra. Och jag han även med att beställa hem blanketter från CSN nu på kvällen också så jag har fått det överstökat. Känns toppen! :)

Imorgon så ska jag till stan med Jenny medans plutt är på dagis. Ska kika runt lite och se vad det finns för utbud på utekläder och skor till han Emil. Dock så måste jag vänta tills lönen kommer men det skadar ju inte att kolla efter lite. Sen blir det ju även jobb på kvällen, men efter det så är jag ledig i två dagar. Skönt! :)

Nu ska jag nog sova, är grymt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0