Onsdag.

Godmorgon!

Igår skrev jag ingenting i bloggen, konstigt. Men om jag ska vara helr ärlig så var det ingenting jag tänkte på. Blev iallafall en morgonpromenad till dagis med Anna-Karin plus barnen, sen fortsatte vi med en längre promenad efter dagis och sen hem igen. Skönt! :) Ebba fick såklart också följa med :) Var enbart hemma igår innan det var dags att hämta plutt från dagis, och det var riktigt skönt. Tog det allmänt lugnt.. diskade lite, tog mig en dusch och bara var :) Sen vart det jobb på kvällen, som vanligt.

Idag tog vi oss också en promenad till dagis, riktigt skönt var det! Och nu sitter jag framför datorn och äter frukost, fil och flingor :) Vad denna dag har att bjuda på har jag ingen som helst aning om. Antagligen blir jag bara hemma, rätt skönt det också ibland :)

Egentligen hade jag behövt gå på stan och kolla vad som ska inhandlas till Emil. Han behöver överdragsbyxor, vår/höst jacka, gympadojjor, tumvantar och säkert något mer som jag missat! Puuuh, blir en dyr shopping då lönen kommer :/ Plus att plutt fyller år så det ska inhandlas nåt paket plus fika. Gruvar mig redan!

Nu ska jag fortsätta plocka undan här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0