Nu är det gjort igen!

För någon dag sedan så sa jag en skitrolig grej på jobbet. Meningen kom ut helt fel med andra ord! Tanken var att jag skulle säga att det inte är ofta man får ligga på BB med någon som man känner. Hur stor är sannolikheten?! (Jag och Sara gjorde det) Men istället för att formulera mig på det sättet så sa jag såhär istället; Hur ofta får man ligga med nån man känner?! Tror ni folket blev nå tokiga eller? Haha! :) Vi fick oss ett rejält gott skratt kan jag berätta :D Nåväl.. Bjuda på sig själv måste man ju ibland och ett gott skratt förlänger livet :)

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det har jag aldrig gjort, bara med okända, haha. :)

2010-04-22 @ 09:05:33
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0