Halvvägs till 30?!

Enligt Sara så är jag halvvägs till 30 då jag fyller 25?! Hahahaa :) Hur hon tänker, det vette tusan. Haha! :D Det blev lite fel tror jag, men vi fick oss ett gott skratt iallafall ;)

Idag vart det utelek hela förmiddagen, massa kul hade Emil :) Till lunch vart det pyttipanna med rödbetor och ägg, Emil älskar det! Då Emil vilade passade jag på att diska och sen tog jag och Ebba oss en promenad till Anne fram och tillbaka. Riktigt skönt väder har vi haft! :)

Ikväll har jag jobbat. Superkul, not! Men det måstes..
Strax ska jag borsta tänderna och hoppa i säng, Emil har börjat vakna sjukt tidigt nu igen! Bläää :(

Kommentarer
Postat av: Sara

haha klockren kommentar av mig...men lisa man är ju inte äldre än vad man gör sig :)

2010-04-20 @ 21:37:10
URL: http://neverendingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0