Freitag.

Det blev en rejäl rensning igår kan jag ta och meddela er! Jag hade tvätt upp över öronen. Jag hade kläder, jackor, mössor, vantar, åkpåsar(2 st), handdukar och mycket mer som jag tvättade upp! Men nu är det klart och förjävla skönt är det :) Började tvätta halv tolv på förmiddagen och jag hämtade hem det sista klockan elva på kvällen. Så ja, det var en hel del :) Dock så stressade jag inte (Med andra ord så hade det kunnat gå mycket snabbare) eftersom tvättstugan var ledig hela dagen :)

Utöver det så han jag åka till dagis många svängar igår. Klockan tio ringde dom från dagis och sa att Emil hade ramlat och slagit i tänderna och att vi behövde åka till tandläkaren! Gissa om jag fick panik eller panik?!! Jag var där efter bara 5 minuter. Som tur var så var det ingen fara alls. Då jag kom dit så lekte Emil som vanligt ute med alla barnen. Han skrek när vi skulle åka till tandläkaren eftersom han ville fortsätta leka. Hos tandläkaren gick det bra.. han kollade på Emils tänder (det gillades INTE av Mr K!) och sen for vi tillbaka till dagis. Då vart han nöjd och glad igen! ;)

Då han skulle hem så följde även mamma min med. Sen gick vi på Ica och handlade lite och sen hem igen! Emil fick mellis i vagnen på väg hem så vi stannade ute och lekte och fixade i tvättstugan. Middag vart det hos mamma/mormor, gött :) Väl hemma fick Emil ett bad och sen hopp i säng! Själv så tog jag mig en lugn kväll. Duschade, vek all jävla tvätt och kollade på tv. Skönt ;)

Idag har vi varit ute på förmiddagen så Emil fick leka med Kate. Så kul att se dom leka ihop, dom är så gulliga :) Klockan elva var vi inne igen så då vart det lunch och nu sover plutt sen en halvtimma tillbaka. Jag tänkte väl strax åka på affären och sen vette tusan? ska iallafall vänta på att Emil vaknar och då ska vi minsann damsuga och byta sängkläder.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0