Dödstrött!

Godkväll.

Gårdagen vart väldigt lugn och skön :) Förmiddagen spenderades här hemma framför tvn. Efter att plutt hade vilat så for vi på Willys och handlade en massa massa mat! Underbart :) Väl hemma igen så packade vi upp det vi hade handlat och tog oss sen allihopa ut på en promenad med Ebbs :) Ebba fick hoppa och leka fritt och Emil promenerade, nöjda var dom bägge två! :D Vi gick direkt till mamma där vi åt middag.. Kyckling pasta och en sås, gott var det då! :)

Då plutt hade somnat för kvällen så for jag och handlade en snabbis på Ica Maxi (det vi hade glömt tidigare under dagen) och sen direkt till Rutvik till John&Marie. Guuuud så söt hon är lilla Ellie! Nästan så att man själv blir sugen på en till?! ;D Men det får minsann vänta ett tag till, nu skulle det absolut inte passa. Riktigt liten och pluttig var hon, jättesöt :) Vincent han jag då inte träffa för han låg minsann och sov, så honom får jag träffa en annan dag, det tror jag minsann Emil också vill :) Givetvis var det kul att träffa Marie och John igen också, er glömmer jag inte bort! :P Hem kom jag mig strax efter tio så det vart en lugn kväll framför tvn samtidigt som jag vek tvätt.

Idag fick jag sovmorgon till halv nio, underbart skönt! :) Resten av dagen har spenderats på jobbet, mindre kul men ett måste tyvärr! Kom hem vid halv sju och möts då av världens gladaste Emil som sitter i badkaret och leker :) Vi mös på en liten stund innan plutt gick och la sig! Kvällen har spenderats i soffan med godis och läsk och sett på Wallander, även denna film var bra! :)

Nu ska jag sova för det blir säkerligen en tidig morgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0