Äntligen vår!

Iallafall om man utgår från denna dags väder. Underbart väder har vi haft idag! :)

Emil vägrade att somna efter lunchen, totalvägrade! Han strejkade även med att stå i sängen och bajsa och då vet han att jag kommer, haha! Nåväl.. faster Sara kom hit så då fick hon ta upp Emil. Han fick helt enkelt klara sig utan sin vila!

Där vid 1-2 tiden begav vi oss mot stugan i Måttsund. Var ute mest hela tiden i det underbara vädret! Satt vid elden och mös medans Ebba grävde ner sig i snön (bokstabligt talat!) och Emil sprang runt och klättrade i snöhögar och lastade upp en massa ved! ;) Korv grillade vi till middag som vi åt med potatissallad, bröd och såklart ketchup och senap. Gott var det :)

På vägen hem så var Emil så extremt trött så Sara fick hålla han vaken med kameran och en massa annat bus :) Och han höll sig vaken hela vägen hem, så vi lyckades! :) Var hemma vid fem tiden ungefär, då ville Emil se på sitt favoritprogram Pingu på datorn, så visst fick han det. Varva ner lite :) Elina och Josephine kom förbi vid halv sex tiden ungefär. Elina skulle hämta sina kläder som hon lämnade här igår och då lät vi barnen leka ett litet tag också :) Sen fick sig Emil ett välförtjänt bad och sen hopp i säng klockan sju. Gissa om han var trött?! Oooh ja!

Vid åtta for jag förbi Anne en sväng där jag, hon och Sara satt och surrade. Kom hem till tio, tog ut Ebba, åt en kvällsmacka och nu sitter jag här :) Har precis gått igenom alla bilder på kameran för den hade jag faktiskt med mig idag, för en gångs skull! ;)

Så nu avrundar jag med lite bilder från dagen :)


Världens bästa hundar! :)


Världens bästa killar!


Emil, pappa och faster!


Världens bästa Ebba!


På väg hem..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0