Ännu ett uppehåll..

Ja, så blir det minsann ibland!

Dagarna rullar på. Fortfarande lite små krassligt här hemma, men det ser mycket bättre ut nu! Så det känns skönt :) Kom mig nyss in från en långpromenad. Jag och Anna-Karin lämnade barnen på dagis och fortsatte sen att promenera Kyrkbyn runt. Superhärligt! :) Kanske blir en till lång sväng idag, vi får se? Ebba måste komma i form! Så nu har vi dragit ner på maten också. Förhoppningsvis blir det bättre snart! :)

Idag ska jag tvätta. Har tvättstugan mellan 12-17 men ska kolla om det är ledigt redan nu. Det hade varit toppen! Ska passa på att tvätta upp Emils åkpåsar, overallen, några vantar och mössor som ej används numer + mina och Patriks vinterkläder. Ska bli skönt att få bort allt sånt från hallen för det tar då upp en förjävla plats!

Nu mina kära vänner, nu ska jag kila vidare!

Kommentarer
Postat av: maria

hihi jo jonna informerade mig om det ;) får hoppas den stannar så länge bara :) haha

2010-04-16 @ 10:16:43
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0