Söndag morgon!

Godmorgon! :)

Ganska så nyss har vi klivit oss upp ur sängen. Trött till tusen! Emil sov hos mormor och morfar igår och jag och Patrik gick över till Suzie och Magnus för att dricka lite och surra. Givetvis blev vi mer folk och det slutade i att alla for på krogen! Förutom Patrik, han gick hem. Kort och gott så var det en supertrevlig kväll som vi snart måste göra om igen! Bortsett från slutet, men det är ingenting som behöver diskuteras här inte.

Idag mår jag faktiskt väldigt väldigt bra fastän jag gick och la mig så sjukt sent. Tror vi var i säng vid halv fem? Det är inte likt mig att vara vaken så länge! Men.. Plötsligt händer det! ;) Patrik är nu iväg och ska köpa nå käk. Själv sitter jag och nöter och väntar på Andreas som skulle komma, han skulle också käka tror jag!

Nej ni. Nu till annat arbete.

Kommentarer
Postat av: Moa

Nå särskilt som hände efter vi for ?

2009-09-20 @ 16:53:23
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0